Thursday, March 20, 2014

Fragile dreams.

我的每個部分都像泡沫一樣  隨碰即碎。

How nice it'd be if I could just disappear in a flash.


How nice it'd be if I wasn't me.

How nice it'd be if I could crush everything right now




time will forget phrases and faces.



誰だって同じだからさあ。どれだけ大切な人でも直ぐに私の事キライになっちゃう。
私、話が少ないから。こんな事あんまり得意くないから。
だからさあ。私を離れてって。独りなら。誰でもいないなら。何もないなら。これでいい。
私も。何でも同じだ。近付けったら直ぐに飽きてって。
例え私でも。こんな自分がキライだ。

コ.ロ.シ.テ






No comments:

Post a Comment