Thursday, March 13, 2014

深井冰


Just . What the hell am I doing in the middle of the night before the test instead of studying?!
SHITTTTTT 6 freakin hours left It's freakin physics and history tomorrow I'm so gonna fail both of this shit.
And I'm still sitting here. BLOGGING. and READING FREAKIN DOUJINS. FUCK ME SRSLY.


然後某個部分的我變得越來越糟糕了OTL 
我現在光想著就覺得BG很噁心啊怎麽辦OTL
我這輩子不用再談什麽戀愛了 OTL  [gst人家不依]
誰來……把我……變成……男的……我要……搞基……
請無視。【節操掉滿地

艾倫我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你 利威爾尼棍 【遭 
你的生日快到了可我沒米給你買蛋糕慶祝是我的錯嗚 快懲罰我【有病der抖M bj4

不行了 我得去念書 ORZ

---------00:28am 13/3---------


---------15:04pm 13/3---------

我回來啦啊啊啊啊啊啊 考完試惹啦啊啊啊啊 自由了啊啊啊啊啊
這次的分數一定慘敗OTL 就這樣  嗯  殺了我吧 嗚嗚

No comments:

Post a Comment